Τηλέφωνο: 275 702 2476
Άγιος Βασίλειος

Παλαιό μονοπάτι Αγίου Βασιλείου

Περιπατητική Διαδρομή: Ι.Μ. Ελώνης – Άγιος Βασίλειος

Πρόκειται για μία ιδιαίτερη πεζοπορική διαδρομή και σε επίπεδο δυσκολίας αλλά κυρίως για τις εναλλαγές των φυσικών της εικόνων. Ενδείκνυται πρωτίστως κατά τους ανοιξιάτικους μήνες λόγω των τρεχούμενων νερών των ρεμάτων του Πάρνωνα.

Με αφετηρία το Αρχοντικό Χατζηπαναγιώτη ακολουθείτε οδικώς την διαδρομή Λεωνιδίου – Κοσμά. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής ξεπροβάλλει το μοναστήρι της Παναγίας της Έλωνας γαντζωμένο μέσα στα κόκκινα βράχια του Πάρνωνα. Μια στάση στη πέτρινη βρύση κάτω από τη Μονή αξίζει. Συνεχίζοντας στρίβετε δεξιά στις ενδείξεις των πινακίδων: Παλαιοχώρι – Άγιος Βασίλειος. Μετά από διαδρομή 3.6 χλμ αφήνετε το αυτοκίνητό για να ξεκινήσετε μια τρίωρη απίστευτα όμορφη πεζοπορική διαδρομή.

Κατηφορίζοντας το μονοπάτι θα διακρίνετε δεξιά σας μικρές φυσικές λίμνες με καταγάλανα νερά. Μπορείτε να κάνετε μια μικρή παράκαμψη και να πλησιάσετε. Περνώντας ένα γεφύρι και συνεχίζοντας το μονοπάτι η φύση θα σας καλεί συνεχώς με τα απόκρημνα βράχια της, τα τρεχούμενα νερά, που αναβλύζουν από κρήνες, τα έντονα αρώματα του θυμαριού και της ρίγανης, του σφένδαμου και του κέδρου. Κοιτάζοντας ψηλά θα δείτε σε απίθανα σημεία μικρά πέτρινα καλύβια τσοπάνηδων, ξεχασμένα στο χρόνο. Μετά και το δεύτερο γεφύρι συνεχίζεται την πορεία σας καθοδηγούμενοι από το μονοπάτι. Φτάνοντας στα πρώτα καταπράσινα χωράφια τα χρώματα της άνοιξης θα σας υποδεχτούν με ανθισμένες αμυγδαλιές, κυκλάμινα και παπαρούνες. Μπορείτε να περπατήσετε μέσα στο ρέμα λίγο πριν βγείτε στην άσφαλτο. Η αίσθηση του παγωμένου καθαρού νερού είναι μοναδική. Αριστερά σας ο δρόμος για το Παλαιοχώρι, δεξιά σας και σε κοντινή απόσταση το τρίτο γεφυράκι για τον Άγιο Βασίλη, ένα καταπράσινο χωριό, με αρχοντόσπιτα και μια γραφική πλατεία υπό την σκιά των πλατανιών.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση κειμένων και φωτογραφιών χωρίς έγγραφη άδεια