Τηλέφωνο: 275 702 2476
Change Language: | | |
Τρεις Μύλοι

Περιπατητική Διαδρομή: Τρεις Μύλοι

Με αφετηρία το Αρχοντικό Χατζηπαναγιώτη και κατευθυνόμενοι στον κεντρικό εμπορικό δρόμο του Λεωνιδίου, ο επισκέπτης ξεκινάει μια μικρή και εύκολη διαδρομή για τους τρεις μύλους.

Συνεχίζοντας και αφού περάσει τις δύο κεντρικές πλατείες του χωριού καθώς και τον ιστορικό Πύργο Τσικαλιώτη, θα συνεχίσει μέχρι να συναντήσει την διασταύρωση Αθήνας – Λάκου, οπότε και θα στρίψει αριστερά για να διασχίσει το μονοπάτι προς τους μύλους. Πρόκειται για ένα σχετικά ανηφορικό μονοπάτι μέσα στη σκιά των πεύκων. Σε κοντινή πλέον απόσταση η επιβλητική παρουσία του Πάρνωνα στα αριστερά και οι λοφίσκοι με θέα τον Προφήτη Ηλία στα δεξιά.

Φτάνοντας, οι πέτρινοι μύλοι υψώνονται σαν φρούρια ενώ η θέα του απέραντου γαλάζιου του Μυρτώου πελάγους, του Λεωνιδίου και του κάμπου, που διασχίζεται από τον χείμαρρο Δαφνώνα μοναδική.

Μια μικρή πεζοπορία για χαλάρωση, ιστορικές αναδρομές, πανέμορφη θέα και πολλές φωτογραφίες, πραγματικές ζωγραφιές από γήινα χρώματα και φως.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση κειμένων και φωτογραφιών χωρίς έγγραφη άδεια